Friday 6 April 2012

Budak baru nak belajaq menulis jap!!! :D

Bissmillahirrahmanirrahiim....... XD
hihihi selalu orang pesan kalau nak mulakan apa2 kena mulakan dengan bismillah.. :)
jadi yang ni adalah post pertama aku dalam blog ni..
kenalaa mulakan dengan bismillah hahaha XD
...
phew~~ akhirnya cita2 aku nak buat blog tercapai gak kan.. ^^
sebelum ni keja aku baca blog orang jer..
niat nak buat tu laaaaaaaaammaaaaaaaaaaaa dah!!!
* tuudiiaa amik hang punya panjang "lama" dya.. paham2 laa berapa lama tu.. XD
tapi tu laa... macam2 yang aku pikir sampaikan tak terjadi2 blog ni..
* padahal malas sebenaqnya...
huhu.. ^^"
dulu kalo tengok blog orang....
peeerrrgggghhhhh!!!!!!
terlintas dalam hati.. "macam mana laa depa buat benda2 nih.. macam susah jaa.. (=.=')"
hmm.. mungkin sebab ni laa kot yang membuatkan aku xpenah ada blog sampai sekarang... 
XD
penah jugak terpikir yang.. 
"ish.. blog ni setahu aku macam diari laa.. kenapa nak kena bgtau org lain pasal hidup kita.. malu laa nanti... (=.='')"
...
hahaha... 
tapi kini!!! aku dah dapat suntikan semangat! *muntah kejap* daripada seorang guru *kononnya laa*  :P
hihi mak cik ni laa yang banyak cakap sangat suruh aku buat benda2 nih..
dya kata nak ajaq laa apa laa..
aku ni bukan boleh.. dah orang nak bagi aku amik jaa hahhaa XD
tengok2 amik hang! hahaha sebijik2 aku tiru blog dya! nak ajaq sangat kan hahaha XD
hihihihi apa2 pon... aku nak bagi jugak laa penghargaan ni untuk mak cik tu.. :)
sekurang2nya dya dah banyak tolong aku *tolong ker?*
hahaha XD
tapi dya laa yang cakap... :)
"kalo terlampau sedih, stress.. luahkan jer kat blog.. biar semua orang bace.. kalo ada org komen pastu bagi semangat.. rasa macam... yeeaaahhh!!! huhu.. tambah2 bler org yg kita tuju tu baca plak kan.. biar dya reti sket.. :p"
ish macam mana ntah dya cakap aku tak ingat sangat..
*tokok tambah jangan dinafikan.. ^^
tapi aku suka pandangan dya...
pandangan dya yang positif ni laa yang menyebabkan aku siapkan jugak benda ni hehe.. ^^"
tima kasih yer kepada rakan se'fakulti' saya.. <--ada ka ayat mcm nih? ==''
Che Nor Hazirah... :P
Ni laa blog mak cik tu.. XD
kalo ada persamaan tu jangan marah laa noo.. ^^"
saya ni baru nak belajaq.. ^^"
hihihi..
apa pon xleh lawan laa belog dya tuh, kebenaran diakui.. :P
....
arrggghhh!!! sudah cukup! cukup laa sedikit sahaja kita puji2 mak cik tu.. :P
nanti dya kembang susah... (=.='')
huhu..
Untuk first post ni apa yang aku nak cter ek... :D
hah!!!!
hihihi... aku nak cter skit pasal diri aku laa.. hahaha XD
* dah blog aku.. takkan nak cter pasal latar belakang makcik atas tu pulak.. :P
okeh kembali ke topik asal.. 
errkheem!! <--bunyi batuk..

Serba ringkas tentang diri aku.... :)

Nama                  :     Muhammad Azamirul bin Mohd Yusof.. =8}
Umur                   :    19 tahun.. (muda lagik) XD
Tempat tinggal     :     Bukit Mertajam, Pulau Pinang.. (kampung halaman) :D
Tarikh lahir          :     10 November 1993.. (selalunya jatuh pada hari cuti) ^^
Tempat belajar    :     Universiti Teknologi MARA Kampus Puncak Perdana, Shah Alam.. (jauh woo~) ==''
Bidang                :     Diploma Seni Persembahan (TEATER).. (baru abis semester dua) :)
Bil. keluarga        :     Anak sulung daripada 4 org adik beradik.. (hero malaya) XD
Hobi                   :     Menghadap komputer... (paham2 laa yer) ^^
Cita-cita              :     Tak tau.. tapi tok suruh jadik cikgu.. ^^"

Sekarang neh aku tengah lepak dirumah sebab baru start cuti sem.. :)
2 bulan ooo cuti sem kali ni... (=='')
apa nak buat pun tak tau laa........
masih dalam usaha mencari kerja... :)
*peristiwa kena benti keja 4 hari yang lpas perlu dilupakan! yeah!! ;D
mulakan hidup yang baru!!!
walau apa pun masalah!
hadapinya dengan tenang bersama senyuman!!!
burung pun pandai senyum taw!!!!
hah?!
tak caya??? ==''
sampai hati...
tak pa.. tak paa... tunggu sat nak hapload gambaq!
...
hah! tgk bawah nih!
burong pon pandai senyum baq ang!
XD


Kan aku dah cakap hampa tak mau caya... cuba tengok manehnya senyuman dyaaa.....  =D

0 comments:

Post a Comment